Locura: Hacer cada dia las mismas cosas y esperar resultados diferentes. Einstein

domingo, 16 de diciembre de 2007

DE QOSQO... HACIA EL VALLE SAGRADO

Dentro de una horita, mas o menos, agarramos un bus o una combi, aun no sabemos que sera, para ir al Valle Sagrado. Primera parada: Pisac. Hoy es mercadillo, por lo que debemos darnos prisa.

Os dejo una foto que hacia mucho tiempo que iba detras de ella y por fin la hice. Me recuerda a uno de mis pintores favoritos Andy Warhol y sus sopas Campbells.
Un besazo y hasta dentro de unos dias...
PERI
.
.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Peri

Com va el teu viatge, sóc la teva cosina Montse. Avui he parlat amb la teva mare i m'ha ensenyat el teu blog i he flipat. M'encanta aquest viatge que t'estàs regalant, et tic una enveja sana, evidentment no sols per poder veure el que estàs veient, sino per poder tindre el luxe de decidir en quin moment de la teva vida vols fer-ho i quan de temps hi vols dedicar, i amb qui. Bé, no m'enrollo, em sembla genial les fotos que estàs penjant. Per cert la foto del Colibrí de les línies Nazca la vas fer tu? Es fa des de l'avió? Quan tornis ja et preguntaré moltes coses. Per cert no t'agobïis per això de tornar al Vendrell, una vegada un va dir que el millor de tornar d'un viatge, és poder preparar el següent.

Agur. Una abraçada

Montse

Unknown dijo...

Caminante camina la vida!!!!!
Namaste primo!!!Como lo llevas?
Quina ilu mes gran!!!Ai...mira ara que estoy otra vez en el cyber espacio...no te vas a poder olvidar de mi!!jijijijij...Asi que res...molt bon dia (no se kina hora es alli, pero wueno...pa desearte feliz dia, no importa la hora no?)
Quina llastima que no ens puguis fer comentaris al blog...jooo...estaria molt xulo poder tenir fotos del teu camonar penjadetes!!!(No se como...pero lo conseguire!!!)
Li dire al Pere de part teva, i la veritat, es k es un artistazo el tio, fa unes fotos impressionants!!!
Estic segura que les estrelles ens reuniran, aixo no ho dubto ni un moment!!!Asi que hasta el momento...Feliz viaje...jo tambe t'anyoro peri...snifsnif....!!Cuidat molt!!!

Besotes

Anónimo dijo...

Demasiada leche, hace falta hacer viajes de grava.

Anónimo dijo...

Em va alegrar molt poder parlar amb tu ahir!
Atahualpa i viatge de grava? tenim un nou soci al club? MANIFIESTATE!!!!
Pep

Anónimo dijo...

M'oblidava!
Nen, aquest dissabte farem les fotos del famós calendari ja m'entens... Si t'animes i et fas una fotiki en boles amb motius de muntanya (que se jo un 8 a la punta de ja m'entens) pots passar per ser el mes de juliol - grup muntanyec de la lira!!!
Si et decideixes, el Pelle farà el muntatge del material (lo Jordi es fotos): fes-li arribar a ell!
Pep

Clima - Estado Del Tiempo